ShigeruMiyamot Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 behöver vidare förklaring om hur man avbryter guldmedlemskap. fick detaljer om hur jag skulle gå till väga i en annan tråd, men det funkra inte, HJÄLP MEJ !! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Hur menar du? Har du betalat för 12 månaders kort eller har du att det förnyas automatiskt varje månad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Hans problem: köpte månatligt medlemskap (betalar 70 spänn varje månad) på xbox live för tre månader sedan. nu är det så att jag vill avbryta medlemskapet, alltså vill bara ha sk live silver. hur gör man ?! är jävulskt tacksam för svar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludvig9 Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Vänta till till månaden är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Vänta till till månaden är slut.Nej, jag tror att han har så att det automatiskt förlängs efter en månad, och då dras det 70kr direkt från hans konto. Har jag fattat rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.