Fruktnystan Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Skrivet 5 Augusti 2010 Guitar Hero, Rock Band ser plastigt ut. S; Brukar vara så att de som inte testat Rock Band tycker bättre om GH. Patetiskt. GH har skönare/mindre exakta HOPO's, men allt annat gör RB bättre.
Dave37 Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Skrivet 8 Augusti 2010 Har bara guitar hero, så guitar hero.Samma här, men har testat rock band men var inte så kul.
gusti98 Skrivet 13 Augusti 2010 Författare Rapport Skrivet 13 Augusti 2010 Guitar Hero, Rock Band ser plastigt ut. S; Brukar vara så att de som inte testat Rock Band tycker bättre om GH. Patetiskt. GH har skönare/mindre exakta HOPO's, men allt annat gör RB bättre. RB SUGER K-K!!! SÅ SLUTA RÄTTA MIG I MITT INLÄGG!!!
zazaza Skrivet 8 September 2011 Rapport Skrivet 8 September 2011 Guitar HeroNej fan, har ändrat mig. Sing Star såklart!
Tintin96 Skrivet 26 September 2011 Rapport Skrivet 26 September 2011 GH ofc, rockband är lite för.. fyrkantigt och dom har inte lika roliga låtar att spela. så GH FTW
PussyCat Skrivet 28 November 2011 Rapport Skrivet 28 November 2011 Brukar vara så att de som inte testat Rock Band tycker bättre om GH. Patetiskt. GH har skönare/mindre exakta HOPO's, men allt annat gör RB bättre.Haha, gammal quote jag inte svarat på. Men det är iaf så att jag har testat Rockband och det ser plastigare ut imo. [:
2MackE5 Skrivet 3 December 2011 Rapport Skrivet 3 December 2011 Vad tycker ni?Rock Band Guitar Hero Sing StarSäg vad du tycker!!!Guitar Hero, fast jag har i och för sig aldrig kört varken Rock Band eller Singstar...
Dave37 Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Skrivet 4 Januari 2012 GH. RB känns överdrivet och ja, min sångröst är verkligen inget att göra frivolter över.
Rekommendera inlägg