Fruktnystan Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Guitar Hero, Rock Band ser plastigt ut. S; Brukar vara så att de som inte testat Rock Band tycker bättre om GH. Patetiskt. GH har skönare/mindre exakta HOPO's, men allt annat gör RB bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 Har bara guitar hero, så guitar hero.Samma här, men har testat rock band men var inte så kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gusti98 Skrivet 13 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2010 Guitar Hero, Rock Band ser plastigt ut. S; Brukar vara så att de som inte testat Rock Band tycker bättre om GH. Patetiskt. GH har skönare/mindre exakta HOPO's, men allt annat gör RB bättre. RB SUGER K-K!!! SÅ SLUTA RÄTTA MIG I MITT INLÄGG!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Guitar Hero! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xeliaz Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 gh ofc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 28 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2011 Guitar Hero Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 September 2011 Rapport Dela Skrivet 7 September 2011 Rock Band all the way. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 8 September 2011 Rapport Dela Skrivet 8 September 2011 Guitar HeroNej fan, har ändrat mig. Sing Star såklart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tintin96 Skrivet 26 September 2011 Rapport Dela Skrivet 26 September 2011 GH ofc, rockband är lite för.. fyrkantigt och dom har inte lika roliga låtar att spela. så GH FTW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 November 2011 Rapport Dela Skrivet 28 November 2011 Brukar vara så att de som inte testat Rock Band tycker bättre om GH. Patetiskt. GH har skönare/mindre exakta HOPO's, men allt annat gör RB bättre.Haha, gammal quote jag inte svarat på. Men det är iaf så att jag har testat Rockband och det ser plastigare ut imo. [: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2MackE5 Skrivet 3 December 2011 Rapport Dela Skrivet 3 December 2011 Vad tycker ni?Rock Band Guitar Hero Sing StarSäg vad du tycker!!!Guitar Hero, fast jag har i och för sig aldrig kört varken Rock Band eller Singstar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2012 GH. RB känns överdrivet och ja, min sångröst är verkligen inget att göra frivolter över. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg