Rammus Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Enligt vad jag hört så är HTC Desire ett mycket bättre val än iPhone 3GS, dock så är Android-spelen inte lika fullt så bra som iPhones spel. Jag funderar själv på att skaffa en HTC... Min bror har en HTC, riktigt bra telefon! Och farsan har en Iphone GS3, själv testat att spela på båda och där är IPhone bäst, tveksamt vilken man skulle välja. Men jag ska nog köra på en IPhone G4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Nokia N-Gage har alltid legat i framkant när det gäller spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Men vad fan. Om man redan har en Iphone 3GS så behöver man ju knappast en 4G. Särskilt inte om anledningen är spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.