Sinistral Skrivet 19 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 (redigerat) Sorry att jag inte var klar nog från början (har ändrat det nu). En kompakt kamera som kan stoppas i fickan. En systemkamera väger liksom minst .5 kilo och kräver en väska eller liknande. I dagsläget är jag inte intresserad av en sådan -_- (eller lite är jag nog men inte något jag behöver) Redigerat 19 Juni 2010 av Sinistral Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 19 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 (redigerat) Systemkamera ska du ha om du vill ta bilder på riktigt, och kanske ha det som hobby. Kompakta digitalkameror är mer för att spara ögonblick på bild(egentligen på ett SD kort :P). Redigerat 19 Juni 2010 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinistral Skrivet 19 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 Jo det vet jag... Men senare (om 2-3 år) ska jag köpa en riktigt fet systemkamera :P Men nu nöjer jag mig med att ha något som tar bilder och gör det relativt okej ändå. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.