Easton Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Tjo. Mitt PSN verkar vara nere. Får koden: 80710092. Har testat att starta om PS3'an, gjort internetinställningar. Funkar ändå inte. Och den senaste systemuppdateringen är installerad. Lite hjälp, please? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 fungerar bra för mig. Vänta och gör om igen lite senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 20 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 fungerar bra för mig. Vänta och gör om igen lite senare. Hade tänkt o göra det. MSN fungerar inte heller, jävligt konstigt. ;( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 (redigerat) Läste på flashback att det är många som har problem med msn,steam etc. Dom snackar om DNS fel eller liknande på nätet. Jag kommer inte heller in på Steam msn eller Southparkstudios. :angry: Redigerat 20 Juni 2010 av Motard4life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Jag kommer in, väldigt konstigt :o. Internet håller på att bli överbelastat, finns inga ip-adresser kvar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Jag kommer också in. men det dröjer att logga in btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 haft svåra problem med att logga in idag, får se och kolla om det funkar senare ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Ps plus ska ju komma det är kanske därför psn är nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 hm, det kanske det är. Men när kommer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 hm, det kanske det är. Men när kommer det? Det är redan ute nu och psn fungerar som den ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 När jag skapade den här tråden var mitt internet konstigt hela dagen. Nu är det bara att installera nyaste uppdateringen så funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Okej, har inte tid att testa nu. Men ska testa senare, får hoppas att skiten funkar bra då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.