Hoppa till innehåll

Bör Läsas Av Alla Gamecube Lirare

Rekommendera inlägg

Efter mitt inköp av Gamcube (899) har jag börjat hänga här på gamecube forumet.

I varje ämne som har något med Super Smash Brothers Melée så kommer det alltid upp frågor om Master Hand, Sonic eller annan karaktär som ska vara omöjligt att få. På PAL versionen av Gamecube dvs den europeiska versionen, som ägs av dom flesta som bor i Sverige, ska det inte gå att få Master Hand eller Sonic men där emot på NTCS versionen, den asiatiska, så är det fullt möjligt.

Men, det finns sätt att få Sonic eller Master Hand på ett PAL spel, det är ganska enkelt. Det är egenteligen bara att ändra ett filter inne i själva kassetten till ett NTCS filter, som kan kosta runt 49kr på vissa ställen men man kan göra ett eget av en vanlig tejpbit (vet inte dock hur man gör, har beställt en guide som borde komma nästa månad)

B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Hur får man sonic/masterhand då... och hur vet du att det går på de icke europeiska versionerna? har du en lr?

Jag har ingen NTCS, men det går. Det är jag säker på. Om du tänker vad §1.3 betyder så vet du vart jag hittade fusken till det men "Only for NTCS".
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tydligen inte.. För jag hittade ingenting... Men jag vill gärna ha en bild av en tv där man ser sonic strida.. ;P det ända jag har sett är bilder typ. Challenger approaching!

Jag kan försöka hitta det <_< Men jag ju inte säker till 100% att han finns men till 96 ungefär.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

4% är alltid något.. Men jag tror inte att han finns...

Aha!! En Fuzzie bug!! MasterHand existerar men inte Sonic!! Aha!!

Eftersom att Nintendo köpte Sonic idén utav SEGA efter idén med ssbm kom!! moahahah! Det är alltså bara mh som finns på NTCS o det är jag 100 på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du gör om ditt spel och visar master hand så tror jag på dig.. Men sonic grejen har alltid varit bull shit

Jupp, men va faen, tänk så pajar man spelet..hoppas inte guiden var bullshit, den skulle anlänt för flera veckor sen!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Donald Duck

han finns inte jag har kollat på japanska sidan för ssbm som det står alla gubbar o man kan inte få dem tillomed skulle man inte kunna sparka bort handen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...