Thunder Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Fanns sonic med där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 13 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2004 han finns inte jag har kollat på japanska sidan för ssbm som det står alla gubbar o man kan inte få dem tillomed skulle man inte kunna sparka bort handen Du skulle han ju ha HP istället ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Ha haha hur ska man kunna spela med handen tänk på race to the finnish på classic han kan väl inte hoppa + de kommer ssbm2 nästa lr om 2 år då kan man va sonic men handen kommer man aldrig att kunna vara!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 18 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2004 vadå för guide står det hur man får dem där eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Ha haha hur ska man kunna spela med handen tänk på race to the finnish på classic han kan väl inte hoppa + de kommer ssbm2 nästa lr om 2 år då kan man va sonic men handen kommer man aldrig att kunna vara!! Jasså det tror du va !? Tyvärr har det inte stått det på nån sida du har inget bevis när du har bevis så kan du svara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 det går inte att få master hand eller nån annan gubbe på PAL punkt slut!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2004 Ha haha hur ska man kunna spela med handen tänk på race to the finnish på classic han kan väl inte hoppa + de kommer ssbm2 nästa lr om 2 år då kan man va sonic men handen kommer man aldrig att kunna vara!! de det jag menar.på advantur man kommer till zelda bannan där nåra zombizar är man kan inte ens då gå in i en in gång.och sonic kanske i en annan ny ssbm fast inte i den här första annars måste det vara en slaxs fusk virus kod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 asså jag tycker ni ska lägga ner diskutionen om SONIC, han e ju inte ens en NINTENDO gubbe!!!!!! han komemr aldrgi komma med, det e större chans att master hand kommer med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 nä det är mer chans att sonic kommer med men aldrig I LIVET MASTER HAND !!!! han är en boss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 eh... BOWSER, GANONDORF och DK e också bossar i vissa spel!! men den gubbe jag tycker borde vara med e WARIO!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jontiponti Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2004 Jag håller med dig Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doggywrap Skrivet 30 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2004 Man ska ju kunna vara mini mario! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg