Fjeddo Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Hej! När jag startar Steam kommer den här rutan upp (se bild). Vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 1. Ditt internet har dött 2. Din brandvägg blockerar steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Då råkar inte ha Bredbandsbolaget eller någon annan internetleverantör som använder sig av Telenors nät? Eftersom det var vart rätt stora problem med internet i Sverige. Läs t,ex här: http://www.sweclockers.com/forum/14-intern...i-hela-sverige/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 KalphiteQ: Jag har Glocalnet. Jag ska kolla länken som du skickade. 1. Ditt internet har dött 2. Din brandvägg blockerar steam Jag skulle nog inte kunna skriva detta om mitt internet hade dött. Min brandvägg har då aldrig blockerat steam förut, och jag tror inte att den gör det nu heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 20 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 Med högsta sannolikhet samma problem som alla andra med BBB eller Glocalnet. Det har med Telenors nät att göra, eftersom både BBB och Glocalnet drabbas. http://sv.wikipedia.org/wiki/Telenor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 20 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2010 (redigerat) Okej, då vet jag. Tack för svaren! Skulle vara kul att höra vad som är problemet. Jag hoppas att det löser sig snart... EDIT: Nu fungerar steam, men vissa andra hemsidor går fortfarande inte att connecta till... Redigerat 20 Juni 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.