Fjeddo Skrivet 28 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Okej, då blir det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 30 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Jag har bokat en telefon nu, det blev HTC Wildfire med ett Halebop Vänner Surf Plus-paket. Men nu har jag en fråga, om telefonen släpps fredag 2/7, tror ni då att jag kommer få den till releasedagen? Jag kommer nämligen vara borta 2-3 veckor från och med fredag kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Jag har bokat en telefon nu, det blev HTC Wildfire Du kommer bli besviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 1 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Det tror jag inte alls, eftersom att jag har en sån här nu. Men tror du att jag får den på releasedagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Nå, har du fått den idag? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.