Nissebils Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 :D har ni spelat runescape ett tag ska ni läsa dehär! Det fick faktist mig att skratta lite http://runescape.wikia.com/wiki/Botros det är så coolt att Jagex har gort en NPC som ska föreställa en bottare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 :D har ni spelat runescape ett tag ska ni läsa dehär! Det fick faktist mig att skratta lite http://runescape.wikia.com/wiki/Botros det är så coolt att Jagex har gort en NPC som ska föreställa en bottare Vafan, lol.. Varför gör dom en NPC som föreställer en BOT? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 fattar inte heller det, men rätt kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 22 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 ja han sätt ju i domstolen på ett quest för att ha bottat typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 ja han sätt ju i domstolen på ett quest för att ha bottat typ Haha vet du vad Questet heter? Skulle gärna vilja testa :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 King's ransom...dock gör du den inte i questet, utan du går till rättshuset efteråt :P /Vinne12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 King's ransom...dock gör du den inte i questet, utan du går till rättshuset efteråt :P /Vinne12 Haha okej, men ska testat nu på direkten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 23 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 han var med i nått Queast också tror jag "Botros is a fictional RuneScape player involved in Court Cases" Court Cases ette Questet han var med i. det står Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Court Cases är väl typ ett minigame som man kan spela efter att man är klar med alla req. quests? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 23 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 vet inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Ja. Du måste klara questet King's Ransom innan du kan spela "minispelet" Court Cases. /Vinne12 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 24 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Ja. Du måste klara questet King's Ransom innan du kan spela "minispelet" Court Cases. /Vinne12 Ok då vet jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg