Rammus Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Men alltså, om man skulle röka nikotinfri tobak, är det ändå skadligt om man bara testar en gång? Vatenpipa är nice. Blev förvirrad när jag läste tråden, finns nikotinfri tobak? Ja. Ok, tack för snabba svaret xD. Det är la inte skadligt första gången? Jag har kört med tobak någon gång. Och det borde inte vara skadligt alls att röka nikotinfri tobak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Vatenpipa är nice. Blev förvirrad när jag läste tråden, finns nikotinfri tobak? Ja. Ok, tack för snabba svaret xD. Det är la inte skadligt första gången? Jag har kört med tobak någon gång. Och det borde inte vara skadligt alls att röka nikotinfri tobak! Läs vad Guggo skrev. (tror de var han)Bra info ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Det är alltså farligt att röka nikotinfri tobak? Jag hade ju lust att testa, men i så fall känns det ganska onödigt, iaf i min ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Det är alltså farligt att röka nikotinfri tobak? Jag hade ju lust att testa, men i så fall känns det ganska onödigt, iaf i min ålder.Gör inte det.Bara dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Vatenpipa är nice. Blev förvirrad när jag läste tråden, finns nikotinfri tobak? Ja. Ok, tack för snabba svaret xD. Det är la inte skadligt första gången? Jag har kört med tobak någon gång. Och det borde inte vara skadligt alls att röka nikotinfri tobak! Du vet väl att det sitter ett glödande kol på vattenpipan som för med gift tillsammans med detden bränner till lungorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Vatenpipa är nice. Blev förvirrad när jag läste tråden, finns nikotinfri tobak? Ja. Ok, tack för snabba svaret xD. Det är la inte skadligt första gången? Jag har kört med tobak någon gång. Och det borde inte vara skadligt alls att röka nikotinfri tobak! Du vet väl att det sitter ett glödande kol på vattenpipan som för med gift tillsammans med detden bränner till lungorna? Klart jag vet att det sitter ett glödande koll på vattenpipan, men aldrig tänkt på att det drar till sig gift in i lungorna. Kanske är något att tänka på i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Okej, jag testar nog inte! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 Du vet det är inte skadligt att röka en gång, men har man väl gjort det en gång så kanske det känns som man lika gärna kan göra det en gång till. Det blir konsekvenser först efter månader av daglig användning, t,ex dålig kondition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan801 Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 Men låter ändå lite konstigt om mna köper vattenpipa för ca 200kr & säger att man ska röka nikotinfri tobak? eller? :oAsså egentligen inte, det är faktiskt ganska vanligt, det är för att den nikotinfria tobaken har olika smaker som är rätt goda, som äpple, vattenmelon, eller jordgubb, den här nikotinfria tobaken heter egentligen molass, när jag köpte min vattenpipa på vattenpipakungen så köpte jag molass också, sen finns det också nåt som heter tasty puff men då måste man ha tobak men det är också olika typer av smaker.. lycka till :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.