mmmmm Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Är battlefield bad company 2 något att köpa till pc. jag har redan bf2 till pc och det äger. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 22 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2010 Är battlefield bad company 2 något att köpa till pc. jag har redan bf2 till pc och det äger. :huh: Singleplayer läget är hyfsat. Ungefär som förra men lite bättre spelkänsla. Dock inget Co-op läge. Multiplayer läget är enormt. Stora banor och verklighetstroget skutande. Otroligt mycket bättre än cod och de andra shot-em-up spelen. Värt att köpa enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Klart värt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mmmmm Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 tack! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Klart värt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Njae, tycker det var bra i början men efter några dar blev det tråkigt. Om jag var du skulle jag nog hålla mig till BF2 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Klart värt det. Klart värt att köpa ............... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 (redigerat) Klart värt att köpa ............... ;) Redigerat 6 Juli 2010 av Dreamhacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Förvänta dig inte att det ska vara lika episkt som BF2 bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Jag tycker lätt att det är värt det, men det kommer inte att ha samma hållbarhet som BF2, det kan jag garantera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Lätt värt det. Jag har det och det är väldigt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 28 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2010 Det är värt det, om din dator är tillräckligt bra dvs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg