NUKE Skrivet 24 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Kom ihåg! Posta i denna tråden! Haha. Detta är mitt bidrag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Om du bestämmer vem som vinner kan väl inte du delta? :wacko: Iaf, i samarbete med Dave presenterar jag stolt denna: http://upload.snelhest.org/images/100624Sprite.PNG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Charmander + Charmeleon B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thumbzup Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 (redigerat) Thumzup industries presenterar: Weadrill... Glömde skriva; de är Lumineon, Weavile o Beedrill=P Eftersom ingen svarade på min fråga lägger ja också upp denna som också är ett bidrag till tävlingen=) Swalot, scyther, muk Nymn: Suk :P Nu har ja ändrat mej igen, men för sista gången=P Detta är mitt sista o ända bidrag, de andra får bara ligga kvar ändå... Så, här är den; Mrai, blandad av: Machoke, Giratina (färg), den där andra som står för huvudet som ja inte kan namnet på, samt Darkrai=) Redigerat 25 Juni 2010 av Thumbzup Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 24 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Om du bestämmer vem som vinner kan väl inte du delta? :wacko: Iaf, i samarbete med Dave presenterar jag stolt denna: http://upload.snelhest.org/images/100624Sprite.PNG Jag kan inte vinna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 (redigerat) Flyttar över min från den andra tävlingen där jag inte hade en chans :P Name: Dramillion Type: Dragon/Dark Evlolve: No Über :P Redigerat 24 Juni 2010 av DjLudde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 24 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Tyvärr DjLudde, måste göra en ny. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 http://upload.snelhest.org/images/100625Tva_sprites.PNG Två sprites. Joslol i samarbete med Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 (redigerat) Jag o syrran gjorde denna, Blandade: Roserade, Charizard, Absol och Dragonite Namn: Roseflame Redigerat 25 Juni 2010 av BlueUmbreon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rubbew Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Kan jag hoppa in nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Gjord av: Girafarig Beedrill Rhydon Meowth Pidgeot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 (redigerat) första är Muk, hippopotas, feraaligtr, o gorebyss Den andra är sentret, golbat, spoink och meganium Redigerat 25 Juni 2010 av BlueUmbreon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg