Hoppa till innehåll

Vad Har Ni Tagit Isönder När Ni Har Blivit Arga När Ni Har Spelat?


Gäst CrazyCake

Rekommendera inlägg

det är inte så lätt för mig när jag spelar och är på nåt så bryggar jag bestämma att jag klarar det innan jag gör nåt annat och när jag aldrig klarar det och börjar tappa tålamodet blir jag rasande till slut slog min dossa i min kompis huvud en gång för han prata med mig när jag var skit nära att klara en sak och förlorade

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 207
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

det är inte så lätt för mig när jag spelar och är på nåt så bryggar jag bestämma att jag klarar det innan jag gör nåt annat och när jag aldrig klarar det och börjar tappa tålamodet blir jag rasande till slut slog min dossa i min kompis huvud en gång för han prata med mig när jag var skit nära att klara en sak och förlorade

Haha och han slog dig säkert i ansiktet eller?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmmm.

 

Knäkt en skärm på ett gba sp.

Tuggade sönder styrspaken på en gamecube kontroll.

Bröt sönder en gamecube skiva. Jag hittade spelet på en sopcontainer, spelet sög så hårt så jag tog sönder skivan så att ingen annan skulle lida.

Ett antal serietidningar har blivit sönderrivna också.

 

Jag har bara sönder saker när jag blir extremt arg och det blir jag inte lätt, så kom inte och säg att jag har aggressions problem för då får du stryk.

Det där var ett skämt för er som inte fattade <_<

 

Du och fable1 har aggressions problem :)

 

 

Diverse möss och knappar på mina tangentbord som jag haft genom tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej det är jag inte blir bara jävligt arg om jag förlorar spelar också spel som är skit jobbigt om man dör på som typ final fantasy phantom of stars och såna spel

Om det nu är så jobbigt att du hela tiden förlorar, varför fortsätter du jämt spela då så att det leder till såna aggressioner? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

fable1: Terapi kanske?

 

Har nog aldrig tagit sönder något mer än armstöden till tangentbordet.

Redigerat av CrazyCake
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hände att man förstörde ett och annat tangentbord, syftar lite på de små utfällbara stöden som håller tangentbordet lutande.

 

Men jag har slutat förstöra saker, är bättre att svära högt om man känner för att släppa ut ilskan ;).

Redigerat av KalphiteQ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

Men jag har slutat förstöra saker, är bättre att svära högt om man känner för att släppa ut ilskan ;).

Mycket bättre val för plånboken ;)

 

Nja, inte bästa metoden när det finns föräldrar omkring dig :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...