Hoppa till innehåll

Vad Har Ni Tagit Isönder När Ni Har Blivit Arga När Ni Har Spelat?


Gäst CrazyCake
 Dela

Rekommendera inlägg

Nä men seriöst, vad hände igentligen?

 

OnTopic: Har inte muskler att förstöra något, så det är väl tur det.

Datorn trollar mig förövrigt, och var nära på att slänga ut den genom fönstret.

Du får tro vad du vill, men det där är hela sanningen. Det finns en anledning till att jag har utegångsförbud i 10 (snart 9) månader till.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 207
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

ligger du på sjukhus vid detta laget med brutna ben så finns den en liten chans på att jag kanske tror dig...

Bryter man benen för att man kör in i bagaget på en annan bil i ca 60 km/h. Det visste jag inte, förövrigt hände detta för över ett år sedan, så jag skulle i vilket fall vara hemma nu. (Utegångsförbud i 2 år yes B) )

 

Och som sagt, tro vad fan du vill. I couldn't care less.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bryter man benen för att man kör in i bagaget på en annan bil i ca 60 km/h. Det visste jag inte, förövrigt hände detta för över ett år sedan, så jag skulle i vilket fall vara hemma nu. (Utegångsförbud i 2 år yes B) )

 

Och som sagt, tro vad fan du vill. I couldn't care less.

om du inte bryr dig om jag tror dig eller inte, förstår jag inte varför du är så snabb med att svara att det är saning, och lägga till annat så att du ska få mig att tro det :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du inte bryr dig om jag tror dig eller inte, förstår jag inte varför du är så snabb med att svara att det är saning, och lägga till annat så att du ska få mig att tro det :P

Jag försöker endast förklara för dig hur det ligger till.

 

I alla fall, för att inte gå allt för offtopic.

 

För 10 min sedan råkade jag slänga ut datorn på min morsas Volvo V60..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag försöker endast förklara för dig hur det ligger till.

 

I alla fall, för att inte gå allt för offtopic.

 

För 10 min sedan råkade jag slänga ut datorn på min morsas Volvo V60..

Jo men att lägga till massa grejer, får mig inte att tro på dig mer.

Och jag bad inte om fler detaljer...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo men att lägga till massa grejer, får mig inte att tro på dig mer.

Och jag bad inte om fler detaljer...

Nej, men jag berättade det som hände stegvis, vilket som ökar spänningen och ger ett bättre resultat.

Och för att inte gå offtopic..

Skulle göra en ninjavolt ut ur fönstret pågrund av att jag blev sur på minininjas, träffade morfars volvo v50. Livet är hårt.

 

PS.. Du bör skriva något som har med tråden att göra, för att slippa varningar!! :angry:

Redigerat av Charlielol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, men jag berättade det som hände stegvis, vilket som ökar spänningen och ger ett bättre resultat.

Och för att inte gå offtopic..

Skulle göra en ninjavolt ut ur fönstret pågrund av att jag blev sur på minininjas, träffade morfars volvo v50. Livet är hårt.

 

PS.. Du bör skriva något som har med tråden att göra, för att slippa varningar!! :angry:

Min spänning sjunks bara.

 

OnTopic: Min mus på datorn är seg pga att den inte riktigt gjort som jag sagt, och jag har då slagit lite för mycket på den...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Charlielol, du får allt bli bättre på att ljuga, ett tips är att inte krydda så förjävligt.

 

Länge sen jag slog sönder något när jag lirade, flera år sen faktiskt. Ett eller två tangentbord har nog behövts ersättas genom åren.

Jag anpassar mig efter mitt mål, just då var mitt mål Proccito.. Vilket som inte kräver allt för mycket av en, som du kanske förstår.

 

Råkade nyss slänga min mobil i golvet, efter att ha dött i lava med 50+ diamonds på minecraft.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag anpassar mig efter mitt mål, just då var mitt mål Proccito.. Vilket som inte kräver allt för mycket av en, som du kanske förstår.

 

Råkade nyss slänga min mobil i golvet, efter att ha dött i lava med 50+ diamonds på minecraft.

Som sagt, ljug bättre.

Att du spelade ett bilsimulator-spel, det tror jag på.

Men jag slutade tro dig när du skev att du tog nycklarna och... ja där tog det stopp.

 

Släppte min mobil för jag var för arg för att lägga ner den på golvet brevid sängen när internetet vägrade funka...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...