Tok Skrivet 20 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2012 Min Scroll på min Razer Naga funkar inte för jag slog te musen hårt som fan när jag spelade Alan Wake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Randomizer Skrivet 20 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2012 Hmm.. Tog nästan isönder mitt kylskåp då jag kom utflygandes från rummet arg som fan och slängde igen dörren till kylen när jag skulle stänga den, vilket som resulterade i att dörren gick av.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 20 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2012 Får man fråga vad du spelade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Randomizer Skrivet 20 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2012 Får man fråga vad du spelade?My little pony - Friendship Gardens.Spelet hängde sig, vilket som resulterade i att spelet ej sparades, vilket resulterade i att en del najsiga föremål försvann.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.