Kira1 Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 det är inte så lätt för mig när jag spelar och är på nåt så bryggar jag bestämma att jag klarar det innan jag gör nåt annat och när jag aldrig klarar det och börjar tappa tålamodet blir jag rasande till slut slog min dossa i min kompis huvud en gång för han prata med mig när jag var skit nära att klara en sak och förlorade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 det är inte så lätt för mig när jag spelar och är på nåt så bryggar jag bestämma att jag klarar det innan jag gör nåt annat och när jag aldrig klarar det och börjar tappa tålamodet blir jag rasande till slut slog min dossa i min kompis huvud en gång för han prata med mig när jag var skit nära att klara en sak och förloradeHaha och han slog dig säkert i ansiktet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 nej han vågade inte han gick hem sen jag var ju rasande ingen våga typ komma nära mig fören jag lugnat ner mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Ibland vill när jag spelar MW2 vill jag bara knäcka PS3-dosan, men jag är så klen så jag klarar det inte (som tur är)Precis.. samma här.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 hmmm. Knäkt en skärm på ett gba sp. Tuggade sönder styrspaken på en gamecube kontroll. Bröt sönder en gamecube skiva. Jag hittade spelet på en sopcontainer, spelet sög så hårt så jag tog sönder skivan så att ingen annan skulle lida. Ett antal serietidningar har blivit sönderrivna också. Jag har bara sönder saker när jag blir extremt arg och det blir jag inte lätt, så kom inte och säg att jag har aggressions problem för då får du stryk. Det där var ett skämt för er som inte fattade <_< Du och fable1 har aggressions problem :) Diverse möss och knappar på mina tangentbord som jag haft genom tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 nej det är jag inte blir bara jävligt arg om jag förlorar spelar också spel som är skit jobbigt om man dör på som typ final fantasy phantom of stars och såna spel Om det nu är så jobbigt att du hela tiden förlorar, varför fortsätter du jämt spela då så att det leder till såna aggressioner? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 (redigerat) fable1: Terapi kanske? Har nog aldrig tagit sönder något mer än armstöden till tangentbordet. Redigerat 25 Juni 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Låt honom trolla & ignorera honom bara.. Nej, jag slår inte sönder saker. Är för svag/har inte råd att köpa nya. [: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Min DS, men den fungerar fortfarande som tur är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 (redigerat) Hände att man förstörde ett och annat tangentbord, syftar lite på de små utfällbara stöden som håller tangentbordet lutande. Men jag har slutat förstöra saker, är bättre att svära högt om man känner för att släppa ut ilskan ;). Redigerat 25 Juni 2010 av KalphiteQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Men jag har slutat förstöra saker, är bättre att svära högt om man känner för att släppa ut ilskan ;). Mycket bättre val för plånboken ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Men jag har slutat förstöra saker, är bättre att svära högt om man känner för att släppa ut ilskan ;). Mycket bättre val för plånboken ;) Nja, inte bästa metoden när det finns föräldrar omkring dig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.