KuroKaktus Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 du har förstört en dossa ni ska se min samling har kanske tio stycken trasiga visa funkar men inge kull att spela med i förgår pajade den ända dossan som funkade helt som det ska CooLingeN^ ? Fattade du ens vad han skrev :S Ontopic: slängde ut mitt gamla tangentbord genom fönstret det var endå nästan sönder xD Så som jag uppfatta det så skryter han om hur mycket han tagit sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Har inte förstört några speciellt nöndvändiga saker, har bara plockat isär musen och fyllt den med några gamla smällare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Alol Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Skulle aldrig kunna skada mina älsklingar. Och... Vad e dinna älsklingar??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Rensade tråden på en massa jävla OT. Blev 2 sidor.. Håll er till ämnet annars blir det varningar istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 rättvist att rensa bort alla mina inlägg krokodil va bara varningar den här tråden får ju fler chanser än vad min fick Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 rättvist att rensa bort alla mina inlägg krokodil va bara varningar den här tråden får ju fler chanser än vad min fick Sluta gå offtopic nu igen. On-topic: slog sönder min gamla mus med en hammare eftersom den glappade så mycket. Köpte en ny och bättre mus dagen efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 du säger inte åt mig vad jag ska göra det gör ingen uppfattat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 du säger inte åt mig vad jag ska göra det gör ingen uppfattat Då kan du väll bara va tyst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 (redigerat) Brukar säga diverse skällsord när jag t.ex. spelar CS. Fitta, fan, och jävla fitthuve förekommer rätt vad det är. Men längesen ajg spelade nu. Har aldrig tagit sönder något. EDIT: Kom på att jag plockade isär några datormöss i skolans datorsal och tog kulan och satte ihop dom igen. På lektionen senare samma dag blev lärarna fett lack; "Detta kan inte accepteras, är det någon som vet något om vem som gjort detta måste ni säga det!" Men jag visste ju vilka jag tagit, så var ju inga problem för mig.^^ Fast ingen nerdrage percis. Redigerat 26 Juni 2010 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Att bli skjuten till döds på ett FPS är ju inte så farligt - man är strax tillbaka i skiten. Men om jag blir shizzlad på RTL, t.ex Halo Wars, så stänger jag bara av skiten och glömmer det så fort som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 brukade svära extremt mycket men pga av att mitt gudbarn bor hos mig för tillfället så har jag dragit ner. har dog tagit sönder 3 kopior av tetris evolution på 360 samt 2 dosor i samband med samma spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 du säger inte åt mig vad jag ska göra det gör ingen uppfattatHåll käften innan jag smäller till dig, skitunge.Din farsa borde lära dig hyfs! Håll dig till ämnet innan jag börjar anmäla dig. btt; nu har jag köpt en ny mus! fast den var sämst.. :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.