Entropia Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Vibrator grejen i en av mina PS2 kontroller låter konstigt för jag har slagit den i ett bord och så har min gamecubekontroll fått en spricka när jag slog den i ett bord. Jag har också bitit lite i Wiikontrollen fast nu har jag slutat att förstöra saker. Jag brukar vifta med kontrollen i luften i stället :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Dunkade huvudet i väggen när jag failade på samma uppdrag i San andreas hela tiden, där är det en liten buckla :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Swedishmoose Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Bröt sönder skivan till jönssonligan jakten på mjölner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PortaL Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Bröt sönder skivan till jönssonligan jakten på mjölner. Jävlar :D nu kan du inte kolla nå mer :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 September 2011 Rapport Dela Skrivet 19 September 2011 Bumpar eftersom tråden borde kunna fortsätta. B) Jag har inte tagit sönder nått tror jag när jag har spelat, men jag har blivit extremt förbannad när jag har spelat Super fucking Meat Boy. Min Xbox dosa åkte nästan ut ur fönstret ett antal gånger då. Men jag älskar fortfarande det spelet men det är frustrerande som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNek0 Skrivet 19 September 2011 Rapport Dela Skrivet 19 September 2011 En 23" TFT Skärm 4 tangentbord 3 möss 2 Xbox 360 kontroller Frontluckan på Fractal Design Define R2 3 headsets Min dörr En mobil Det var nog allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 September 2011 Rapport Dela Skrivet 19 September 2011 (redigerat) Sprickor och några hål i bordet av varierande storlek (det största runt 8x5cm), en mus, fötterna på mitt G15. Redigerat 19 September 2011 av CeZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 September 2011 Rapport Dela Skrivet 19 September 2011 Jag är mer den som skäller ut mina medspelare och skriker när jag blir arg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 September 2011 Rapport Dela Skrivet 19 September 2011 Jag är mer den som skäller ut mina medspelare och skriker när jag blir arg.Forever Alone? Ontopic: Jag har aldrig riktigt förstört några grejer.Dock vellat knäcka PS3 kontrollen, och råkade riva ner min HDPVR till golvet, men som tur är klarade den sig. Men jag har ingen V-tangent kvar, då den är borta, så det är är det enda som är "sönder"Juste, jag lyckades på mitt tangentbord att hänga sig, och gjorde massa konstiga ljud, och gick inte att skriva på efter en "spamduel" på Supreme Commander för några dagar sedan :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 19 September 2011 Rapport Dela Skrivet 19 September 2011 4 glas Mina kompisars hörsel En mus 2 tangentbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 September 2011 Rapport Dela Skrivet 19 September 2011 4 glasMina kompisars hörselEn mus2 tangentbordKompisars hörsel :lol: Det fick mig att skratta :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 September 2011 Rapport Dela Skrivet 19 September 2011 (redigerat) Jag är mer den som skäller ut mina medspelare och skriker när jag blir arg.Forever Alone?Knappast. Spelar aldrig "team-spel" ensam. Redigerat 19 September 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.