Rammus Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Denna är lätt sötare. ;) Tänker på dedär "I like to move it, move it" från Madagaskar eller nått. :lol: Gjorde jag också faktiskt, men alltid undrat vad det är för djur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Denna är lätt sötare. ;) Tänker på dedär "I like to move it, move it" från Madagaskar eller nått. :lol: Gjorde jag också faktiskt, men alltid undrat vad det är för djur. Gjorde en snabb googling, men kunde inte hitta något. Någon som vet vilket djur det är :lol: ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Ser ut som en galag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Denna är lätt sötare. ;) Tänker på dedär "I like to move it, move it" från Madagaskar eller nått. :lol: Gjorde jag också faktiskt, men alltid undrat vad det är för djur. Tröglorier Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Hmm, ja den är det nog. Tycker ändå att det ser ut som en galag. Oj galago heter djuret jag tänker på. Finns inget som herer galag, ursäkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 något väldigt gulligt är en mysk-ank unge, jag har en :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Fick kattungar idag. så dom lär väl vara fina. Får inte se dom, för min katt dödar mej när jag kommer i närheten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Denna är lätt sötare. ;)En sån vill jag ha! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 (redigerat) Tyckte vi behövde en katt. Redigerat 29 Juni 2010 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Gosigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Denna är lätt sötare. ;)En sån vill jag ha! :rolleyes: Haha visst fan får man en sån känsla. :D Btw, tack för länken. Roligt namn på djuret "Tröglorier". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.