NeedforSpeed Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 tjena, förra veckan så började jag träna lite fys varge dag för att öka prestationerna på fotbollen, och jag brukar köra 60 armhävningar på morgonen och lika så på kvällen. Sen så följer jag en film på ytube där man kör situps. Sen så är jag mycket och rör mig dvs jag spelar fotboll hela dagarna, är med kompisar ute och så. Tycker ni att jag ska lägga till något mer eller öka något?? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Snarare minska. Om du tränar hårt en dag så behöver kroppen minst en dags vila innan nästa pass. Annars hinner kroppen inte bygga upp musklerna som du tränar, och istället så bryter du ner dem. Hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 26 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Okej, jag är 14. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 RMM har rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Träna inte för hårt då dina muskler inte är "färdigutvecklade".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 De lugnt, de skillnad på styrketräning med belastning på vikter och om man bara kör med sin egen kroppsvikt. I fotboll skall man vara explosiv och palla korta intervaller i en hel match. Jag tycker de bra att du kör på armhävningarna nu. Tänk på att med armhävningar så kan du prioritera effektiviteten på vad det är du vill träna, ju bredare du har armarna ju mer kontraheras dina bröst, tvärtom innebär att du tränar triceps ännu mera. Kör inte bara standardarmhävningar, kan du gå på 60 utan problem så kan du testa att låta ena armen lägga på höften så kör du med en arm. Helst ska du köra med din egen kroppsvikt vid din ålder, kombinera dessa träningar med konditionsträning, situps, ryggövningar, armhävningar, vadpress och lite annat. + Kosten är viktig också. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 tjena, förra veckan så började jag träna lite fys varge dag för att öka prestationerna på fotbollen, och jag brukar köra 60 armhävningar på morgonen och lika så på kvällen. Sen så följer jag en film på ytube där man kör situps. Sen så är jag mycket och rör mig dvs jag spelar fotboll hela dagarna, är med kompisar ute och så. Tycker ni att jag ska lägga till något mer eller öka något?? :)ja öka armhävningarna till 600 på morgonen och 800 på kvällen sen ska du träna på att springa också spring jorden rund två varv sen behöver du träna knytnävarna efter som många på fotboll inte är så goda förlorare och kanske vill göra sig av med dig för alltid se om du kan slå igenom minst 5 lager av järn sen är det tags att göra dig av med fienden gör dig av med alla som är bättre än dig knyt fast dom nån stans och göm i nån sopptunna i närheten eller posta dom till kina eller nåt sen är det tags att bli i bra form du måste äta mycket bärja med tio tårtor femti bullar sextion pannkakor tretion varmkorvar tretio hamburgare hundra kakor tusen muffinsar och allt du kan äta i kylskåpet jag lovar du kommer bli världens bästa fotbollspelare genom tiderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 i lol'd ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 26 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 tjena, förra veckan så började jag träna lite fys varge dag för att öka prestationerna på fotbollen, och jag brukar köra 60 armhävningar på morgonen och lika så på kvällen. Sen så följer jag en film på ytube där man kör situps. Sen så är jag mycket och rör mig dvs jag spelar fotboll hela dagarna, är med kompisar ute och så. Tycker ni att jag ska lägga till något mer eller öka något?? :) ja öka armhävningarna till 600 på morgonen och 800 på kvällen sen ska du träna på att springa också spring jorden rund två varv sen behöver du träna knytnävarna efter som många på fotboll inte är så goda förlorare och kanske vill göra sig av med dig för alltid se om du kan slå igenom minst 5 lager av järn sen är det tags att göra dig av med fienden gör dig av med alla som är bättre än dig knyt fast dom nån stans och göm i nån sopptunna i närheten eller posta dom till kina eller nåt sen är det tags att bli i bra form du måste äta mycket bärja med tio tårtor femti bullar sextion pannkakor tretion varmkorvar tretio hamburgare hundra kakor tusen muffinsar och allt du kan äta i kylskåpet jag lovar du kommer bli världens bästa fotbollspelare genom tiderna TACK!! ärligt de bästa tipset jag har fått :) tusen tack ska börja med dessama!!! De lugnt, de skillnad på styrketräning med belastning på vikter och om man bara kör med sin egen kroppsvikt. I fotboll skall man vara explosiv och palla korta intervaller i en hel match. Jag tycker de bra att du kör på armhävningarna nu. Tänk på att med armhävningar så kan du prioritera effektiviteten på vad det är du vill träna, ju bredare du har armarna ju mer kontraheras dina bröst, tvärtom innebär att du tränar triceps ännu mera. Kör inte bara standardarmhävningar, kan du gå på 60 utan problem så kan du testa att låta ena armen lägga på höften så kör du med en arm. Helst ska du köra med din egen kroppsvikt vid din ålder, kombinera dessa träningar med konditionsträning, situps, ryggövningar, armhävningar, vadpress och lite annat. + Kosten är viktig också. Lycka till! okej, tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 (redigerat) Som sagt, kom bara ihåg att inte träna för hårt. När jag var på hockeyskola så var det någon forskare eller något där som berättade om hur hårt och hur ofta man ska träna. Han berättade att man behöver minst en dags vila, men det gäller mest om man tränar stenhårt. Jag brukar träna ca 4 gånger i veckan, det tycker jag är lagomt. Redigerat 27 Juni 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Eller så tränar man inte alls och blir expert på datorer istället B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Eller så tränar man inte alls och blir expert på datorer istället B)Vilket inte alls är lika kul som fotboll, enligt mig iaf. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.