jk78ki Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Då var det dags för mer spel,men jag vet inte vilka... :/ Nån som har nåt fyndigt förslag? Spel jag har: GTA 4 Red dead redemption Skate 3 Halo 3 MW2 BBC2 Har lite mer men nämnde dom lite nyare/populära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Fable 2 är kul tycker jag Hittade ett riktigt bra erbjudande för 159 kr då du får med alla (2) DLC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 26 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Fable 2 är kul tycker jag Hittade ett riktigt bra erbjudande för 159 kr då du får med alla (2) DLC Funderade på Fable 2 ett tag...men det blev inget :/ Jo,jag glömde skriva vad jag gillade för spel:typ GTA,Hitman,skate,RDR och gears of war. lite liknande sådana spel. Är Naugthy Bear något att ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 APB (All points bulletin) ska ju komma, du som gillar GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Har du live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speltoken Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 red dead redemption. jag rekomenderar det starkt. det är absolut det bästa spelet jag har kört! varvade det nyss. så j**la grymt spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 27 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Jag har inte live...ban... Jag har redan red dead redemption. som sagt vet någon om naughty bear är nåt å ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 (redigerat) Jag har inte live...ban... Jag har redan red dead redemption. som sagt vet någon om naughty bear är nåt å ha? Ahaa, skippa då APB då det förmodligen bara kommer att vara live. Klarade ut Halo 3 på legendary med en kompis så alla achievements i storyn. <- EDIT, råkade posta i fel tråd. Redigerat 28 Juni 2010 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Halo 3 ODST ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jk78ki Skrivet 28 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Halo 3 ODST ? aa,kanske :/ ska kolla lite om det. Dom spel jag har tänkt skaffa:Naughty bear,Asassins creed 2,Fable 2,Brutal legend och kanske Halo:ODST. Något av dom som inte är så bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Just Cause 2, Fable 3 (kommer ut snart, man spelar som kung styr över landet etc.), Modern Warfare: Black Ops (''CoD 7'' kommer snart), Assassins Creed: Brotherhood, (kommer snart, kommer ha fler spelare alternativ), Medal of Honor. Har inte testat någon av dem, har kört Assassins Creed 2 och lite Modern Warfare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Är det bara jag som tycker att Halo är grymt stel? Speciellt efter man har lirat GoW. Så kör på Gow 1&2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.