Gäst Alol Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 Spräng BF BC2 i luften och sluta spela COD! Dom har inte varit så bra som man hoppats men bfbc har lite övertag! Men jag säger kanske fable... Näe! Rainbow six vegas 1-2!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tobb3 Skrivet 29 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2010 vilket tycker du är det bästa spelet du har kört? cod4 ftw ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 30 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2010 Spelet då man slår sönder sitt 360 för den fått RROD. Gratis och behöver inte laddas ner, enda man behöver är en hammare IRL. Sälj skiten och köp en bra PC (om du inte redan har). Jag hade bra grejer, nu väntar jag på bättre grejer eftersom min gamlas moderkort är total cp och förstört andra delar samtidigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 31 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2010 Halo Halo 3 Oblivion Fallout 3 Call of Duty 4 PC: Age of Empires Age of Empires 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.