Gäst jeppedoli Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Hej. Jag har påbörjat en remix på Timoteij - Kom men jag har inte mer tid. Så jag undrar om ni kanske kan slutföra min remix? :P Jag använde Fl Studio 9 Timoteij kom remix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 (redigerat) Neeej, förstör inte denna låten. ]: Tycker inte den är speciellt mixad heller.. Btw, tjejerna i gruppen är rätt söta. :wub: Redigerat 27 Juni 2010 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Btw, tjejerna i gruppen är rätt söta. :wub:Jovars :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 (redigerat) Bara originalet får mig att ta fram kniven. Remix? Nty. Redigerat 27 Juni 2010 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Vafan. Stängde ner fönstret, men musiken fortsätter spela :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Stäng av QuickTime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Den är bra när man får se när dem spelar ;| Annars är den sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.