LeetrN Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 jag gjorde ungefär samma som trådskaparen sen snackade inte tjejen med mig på 2 veckor :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 jag gjorde ungefär samma som trådskaparen sen snackade inte tjejen med mig på 2 veckor :(Hon kanske freakade ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 20 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2010 Folk är la helt olika antar jag :( Jag och tjejen skriver sms nästan varje dag. Du vet man är ju kompisar. Men jag har ju kännt henne as länge. Kan kanske va det ;) Men du sa att tjejen inte har snackat med dig på 2 veckor. Hon kanske tycker det är lite pinsamt. Övertyga henne att hon inte ska skämmas. Ingen annan vet vell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Jag har inte varit ihop under hela mitt liv för jag är blyg och alla tycker jag är tråkig dessutom. Men hur ska jag fan säga till dom att dom är riktiga böldpestar själva??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 11 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2010 Jag har inte varit ihop under hela mitt liv för jag är blyg och alla tycker jag är tråkig dessutom. Men hur ska jag fan säga till dom att dom är riktiga böldpestar själva??!!Du är 13, det är lugnt. Du kommer hitta någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.