PussyCat Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Skrivet 7 Augusti 2010 :yucky: Jag tyckte inte dom scenerna var äckliga eller läskiga. Jag tyckte bara att det såg konstigt ut när hans mage helt plötsligt öppnades :P Men man tycker som man tycker. :) Det är ju bara för att man ser att allting är fejk eftersom det är så gammalt. o; Citera
Tonfisksallad Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Skrivet 12 Augusti 2010 :yucky: Jag tyckte inte dom scenerna var äckliga eller läskiga. Jag tyckte bara att det såg konstigt ut när hans mage helt plötsligt öppnades :P Men man tycker som man tycker. :) Det är ju bara för att man ser att allting är fejk eftersom det är så gammalt. o; Nej. :o Jag kollar aldrig på skräckfilmer så för mig spelar det ingen roll. Citera
Slan Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Skrivet 12 Augusti 2010 (redigerat) Film; Cannibal holocaust tycker denna scen är ganska vidrig :/ Redigerat 12 Augusti 2010 av Slan Citera
Fruktnystan Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Skrivet 12 Augusti 2010 Film; Cannibal holocaust tycker denna scen är ganska vidrig :/ Vad fan var det där. Citera
swagzter Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Skrivet 12 Augusti 2010 Måste ju säga att det inte är så trevligt när de knipsar av fingret i House Of Wax. Citera
Slan Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Skrivet 12 Augusti 2010 Vad fan var det där. Awesome shit. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.