PussyCat Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Kollar inte på skräck filmer och det är väll en bild jag sett från någon SAW. Något som kallas Angel Trap. En snubbe hänger i någonting som sitter mellan revbenen sen slits bröstkorgen sönder :/ Vad gör Aka the Twisting Crucifix fällan? Jag vågar inte titta >.< Någon som kan vara vänlig och berätta? :) Twisting Crucifix = tusen nålar, fast lite värre och på fler ställen än bara armen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 The Human Centipede. Herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 Kollar inte på skräck filmer och det är väll en bild jag sett från någon SAW. Något som kallas Angel Trap. En snubbe hänger i någonting som sitter mellan revbenen sen slits bröstkorgen sönder :/ Ja förfan! Inte så mysigt att vara i den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 9 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2010 (redigerat) Så den vrider av delar av kroppen på negern? :S Redigerat 9 Juli 2010 av Daedra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Så den vrider av delar av kroppen på negern? :S Twisting Crucifix gör det ja, Angel Trap sliter ur revbenen ur en tjej, om hon inte tar ur nyckeln till maskinen från en flaska frätande syra. Ganska omöjlig att ta sig ifrån, ush! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Läste om alla SAW filmerna på wikipedia. Vissa fällor är omöjliga! :o Då vet man det inte är Jigsaw som gillrat dom. Blir SAW filmerna äckligare och äckligare? Alltså att 1:an är minst äckligast och 7:an mest äckligast? En kompis sa till mig att SAW II inte var så äcklig men 2 andra kompisar kollade på SAW III och stängde av efter kedje fällan som han sprängs i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 (redigerat) Jag ryser varje gång. asså jag blev inte ens rädd var är rädslan? :huh: Redigerat 11 Juli 2010 av SaintsRow2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Jag ryser varje gång. asså jag blev inte ens rädd var är rädslan? :huh: MEN OMG. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 (redigerat) Jag ryser varje gång. asså jag blev inte ens rädd var är rädslan? :huh: MEN OMG. :angry: öö ja vad är det för läskigt med telletubbies? :huh: Redigerat 11 Juli 2010 av SaintsRow2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Jag ryser varje gång. asså jag blev inte ens rädd var är rädslan? :huh: MEN OMG. :angry: öö ja vad är det för läskigt med telletubbies? :huh: Ironi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 (redigerat) :huh: Jag ryser varje gång. asså jag blev inte ens rädd var är rädslan? :huh: MEN OMG. :angry: öö ja vad är det för läskigt med telletubbies? :huh: Ironi! ironi?? vad pratar ni om :huh: Redigerat 11 Juli 2010 av SaintsRow2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Det är tamigfan ingen ironi i det. Teletubbies är grymt creepy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.