Fruktnystan Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO WHAT THE FUCK BRING THE EYE BLEACH /thread Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Såg SAW V/5 så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Såg SAW V/5 så... FYI saw är inte en hemsk film , så ni som tror ni sett något sjukt genom att endast ha sett den , så finns det flera som är myckett värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 FYI saw är inte en hemsk film , så ni som tror ni sett något sjukt genom att endast ha sett den , så finns det flera som är myckett värre.Så du menar att på den generella skalan, där på ena änden är det den mest hemska filmen någonsin, och på andra änden My Little Pony, så hamnar Saw-fillmerna på samma sida som valfri romantisk komedi med Jennifer Aniston? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 14 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2010 Såg SAW V/5 så... FYI saw är inte en hemsk film , så ni som tror ni sett något sjukt genom att endast ha sett den , så finns det flera som är myckett värre. Om du menar hemsk som läskig är SAW inte ett dugg läskigt, har sett värre men äckligast tycker jag helt klart att den är :o. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Såg SAW V/5 så... FYI saw är inte en hemsk film , så ni som tror ni sett något sjukt genom att endast ha sett den , så finns det flera som är myckett värre. FYI heter tråden "...mest äckliga/hemska scenen du har sett?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Ända gången jag blev äcklad av Saw var i trean, när dom opererade Jigsaw hjärna. Det tyckte jag såg allmänt äckligt ut. Annars har jag kunnat kolla på dom utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO WHAT THE FUCK BRING THE EYE BLEACH /thread Din sjuka fan : O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Fick verkligen slita mig igenom scenen i Schindler's List där äldre judar fick springa runt nakna i en cirkel och bli utvalda till Auschwitz av nazister. Fy fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Tyckte det var ganska hemskt i Trick 'r Treat när ungarna hade skämtat med den där flickan vid den där sjön, och när dom skulle upp därifrån för dom blev jagade av zombiesarna så åkte flickan upp i hissen själv och ungarna blev sönderslitna av zombiesarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 26 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2010 Ända gången jag blev äcklad av Saw var i trean, när dom opererade Jigsaw hjärna. Det tyckte jag såg allmänt äckligt ut. Annars har jag kunnat kolla på dom utan problem.Reagerade över den scenen jag med, såg inte så mysigt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 :yucky: Jag tyckte inte dom scenerna var äckliga eller läskiga. Jag tyckte bara att det såg konstigt ut när hans mage helt plötsligt öppnades :P Men man tycker som man tycker. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.