PussyCat Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 :yucky: Jag tyckte inte dom scenerna var äckliga eller läskiga. Jag tyckte bara att det såg konstigt ut när hans mage helt plötsligt öppnades :P Men man tycker som man tycker. :) Det är ju bara för att man ser att allting är fejk eftersom det är så gammalt. o; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elemental Skrivet 7 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2010 SAW filmerna möjligtvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 :yucky: Jag tyckte inte dom scenerna var äckliga eller läskiga. Jag tyckte bara att det såg konstigt ut när hans mage helt plötsligt öppnades :P Men man tycker som man tycker. :) Det är ju bara för att man ser att allting är fejk eftersom det är så gammalt. o; Nej. :o Jag kollar aldrig på skräckfilmer så för mig spelar det ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 (redigerat) Film; Cannibal holocaust tycker denna scen är ganska vidrig :/ Redigerat 12 Augusti 2010 av Slan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Film; Cannibal holocaust tycker denna scen är ganska vidrig :/ Vad fan var det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Måste ju säga att det inte är så trevligt när de knipsar av fingret i House Of Wax. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 12 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2010 Vad fan var det där. Awesome shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.