VAZE Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Vilket ska jag köpa? Har funderat ett tag på vilket av de spelen jag ska köpa. Var från början säker på att jag skulle köpa Red Dead Redemption, men Just Cause 2 ser också lockande ut. Så vilken bör jag köpa? Har också tänkt på Fable 3 men skippa den eftersom jag aldrig kört något Fable spel. Borde jag prova Fable? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 har inte kört red dead, men just cause 2 kan jag iaf intyga är väldigt underhållande :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 (redigerat) Köp Red dead redemption, det är underhållande mycket längre en Just Cause. Och om du ska spela Fable köp Fable: The Lost Chapters först. Det är det bästa Fable spelet och det kan vara bra att börja från början. Redigerat 29 Juni 2010 av addeB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Red Dead Redemption's story är det bästa du kommer hitta. True story. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 30 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Jag brukar inte bry mig så mycket om storyn. Ja gillar sandbox spel när man kan springa runt och göra saker utöver mission. Om man ska betygsätta spelen på så sätt vilket är bäst då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Jag brukar inte bry mig så mycket om storyn. Ja gillar sandbox spel när man kan springa runt och göra saker utöver mission. Om man ska betygsätta spelen på så sätt vilket är bäst då?Inte spelat JC2, men i RDR har du mycket frihet att göra sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 att köpa fable eller fable the lost chapter som är till gamla xbox hade varit en bra idé så att du vet om du gillar fable , och dom kostar ju bara runt 50 :- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Inte spelat mycket JC2, men jag tycker att RDR är MYCKET bättre än JC2. Jag spelar hellre Red Dead Redemption än Just Cause 2. Har klarat ut RDR och spelar det fortfarande väldigt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Tycker båda spelen är riktigt, riktigt bra. Det dåliga med Just Cause 2 är att det inte är multiplayer, det dåliga med Red Dead är att det är buggigt. Kan inte säga vilken jag tycker är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.