sampsons Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Jag är kär i min syrras bästa kompis ska jag säga det till kompisen ällae ska jag inte bry mig om henne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Du ska inte bry dig om henne. Eller så frågar du om du har chans på henne! ;);););) Jag antar att hon dessutom är äldre än dig av någon konstig anledning också? Har jag rätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sampsons Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Jag är kär i min syrras bästa kompis ska jag säga det till kompisen ällae ska jag inte bry mig om henne ett år yngre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Du bör ändå ignorera det hela. Tycker jag i varje fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sampsons Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Du bör ändå ignorera det hela. Tycker jag i varje fall. några fler förslag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Ja, du kan strunta i det också. Eftersom att det är din syrras bästis så skulle det nog bli lite obekvämt, om det nu hade gått vägen överhuvudtaget förstås. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Ja, du kan strunta i det också. Eftersom att det är din syrras bästis så skulle det nog bli lite obekvämt, om det nu hade gått vägen överhuvudtaget förstås. [Y Hur gammal är du ? s; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sampsons Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 15 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Är du bara intresserad av henne, du har fjärillar i magen när du ser henne. Eller är du kär i henne, du vill spendera livet tillsammans med henne skaffa barn med henne gifta dig med henne etc etc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Är du bara intresserad av henne, du har fjärillar i magen när du ser henne. Eller är du kär i henne, du vill spendera livet tillsammans med henne skaffa barn med henne gifta dig med henne etc etc?OHA WOAH WOAH, SLOW DOWN BROOOOOO! OH NOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sampsons Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Är du bara intresserad av henne, du har fjärillar i magen när du ser henne. Eller är du kär i henne, du vill spendera livet tillsammans med henne skaffa barn med henne gifta dig med henne etc etc? när hon är i närheten vill jag bara gå fram och kyssa henne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 (redigerat) Du är alltså något smått kåt på hennes läppar? Seriöst nu då. Hur väl känner du kvinnan vi talar om? Varför frågar du om andra råd när alla säger "/ignore it". Och hur gammal var du? 15, och hon är? Redigerat 29 Juni 2010 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg