Laserturk Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Gå till Ica och köp ett paket Cornflakes och ett paket mjölk. Sen tar du två skålar och skedar och går över till henne. Hon kommer falla som en fura för det du har med dig :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGP Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Är du bara intresserad av henne, du har fjärillar i magen när du ser henne. Eller är du kär i henne, du vill spendera livet tillsammans med henne skaffa barn med henne gifta dig med henne etc etc? när hon är i närheten vill jag bara gå fram och kyssa henne jag längtar till att hon ska sova över så kan man titta på henne när hon sover :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Killen är ju creepy s: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Ge henne ett knull. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 (redigerat) Ge henne ett knull.Lyssna på de vuxna. Bara att binda fast henne när hon sover, glöm inte socka i munnen och silvertejp, inte för långt in dock, skulle sluta dåligt. ne nu mår jag ju dåligt, håller jag på att dra in 4chan till fuska? ne fi fan, bort me den Redigerat 7 Juli 2010 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 (redigerat) Haha, vad jag skratta när jag läste zitroz inlägg ^^ ni får ursäkta men det var det roligaste jag läst på fuska på väldigt länge. I vilket fall, ganska stor risk att detta inte är en så seriös tråd, många kommentarer om det + anmälan. Tar och låser. Dessutom börjar tråden spåra ur + den är besvarad tio gånger om. Redigerat 7 Juli 2010 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg