Juppy Skrivet 11 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2004 Vilket vapen tycker ni är grymmast på ratchet and clank 2 jag tycker R.Y.N.O:n är klart grymmast enligt mej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Jag har faktiskt gjort en likadann tråd. Jag tycker R.Y.N.O 2, Clank shocker och zodiac. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 12 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Jag gillar inte zodiac för den har för lite ammunition. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Jo men om man har varvat det en gång och sen kör Impssibel challenge där man får sjanss att vinna 2 000 000 så kan man behöva den. Sista bossen är ju as lätt med R.Y.N.O 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 12 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2004 Allting är lätt med R.Y.N.O. 2 det är bara hålla in avtryckaren och njuta av effekterna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel larsson Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Jag håller med :) Allting blir mycket lättare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 17 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2004 Sista bossen går på 46 skott. Nästan för lätt. Jag tycker inte att man borde kunna köpa det före man har varvat spelet en gång! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 glove of the doom tycker jag är grymast!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 19 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2004 Den finns ju typ bara på ettan eller? Jag minns inte om man kan få den på tvåan men om den är ett av gadgetron vapnena som man kan få så tycker jag att den är dålig. Det är alla gadgetron vapen på Ratchet and Clank 2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Resurrected Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 jag har bara ettan men ska försöka skaffa tvåan. Är det lika kul? Sen tror jag att man kan ha alla vapen från ettan till tvåan med hjälp av din save-fil. Eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 20 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Nej det är bara ett fåtal vapen från ettan typ: Bombglove, teslaclaw, R.Y.N.O 2 och decoyglove. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2004 Du, R.Y.N.O 2 finns ju inte på ettan. Där finns bara R.Y.N.O! Nä Ratchet and Clank 2 är inte lika kul som ettan. Det är ROLIGARE och lite råare och bättre! Köp det!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg