Resurrected Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Skrivet 20 Maj 2004 Är det roligare :blink: Då måste jag verkligen köpa det. Ettan tyckte jag var hur roligt som helst :D
Ratchet Skrivet 20 Maj 2004 Rapport Skrivet 20 Maj 2004 Ja det tycke jag också och jag blev minsann inte besviken när jag köppte tvåan!
Juppy Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 21 Maj 2004 Du, R.Y.N.O 2 finns ju inte på ettan. Där finns bara R.Y.N.O! Nä Ratchet and Clank 2 är inte lika kul som ettan. Det är ROLIGARE och lite råare och bättre! Köp det!!! Opss Ja det tänkte jag ínte på men det är ju ungefär samma vapen
Ratchet Skrivet 21 Maj 2004 Rapport Skrivet 21 Maj 2004 Jo fasst R.Y.N.O 2 är collare, bättre, skjuter inte missiler och är framför allt dyrare!
Juppy Skrivet 21 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 21 Maj 2004 Ja fast inte roligare än den i ettan som man förvandlar finderna till höns med! Fast den gyllene är ju så klart ännu roligare.
Ratchet Skrivet 22 Maj 2004 Rapport Skrivet 22 Maj 2004 sheppinator är kul ! Jag håller med att den är rolig. Specielt förbättrad när den skjuter svarta får som går till atack mot fienden. Morph a ray ( den som gör fiender till kycklingar på ettan ) är grym som guldvapen för då går ju alla fiendr till attack på hönan och då sprängs den så att fienderna dör! Om man kunde ha den på tvåan och hade sheepinator så skulle men ju kunna göra bondgård!
Juppy Skrivet 23 Maj 2004 Författare Rapport Skrivet 23 Maj 2004 Ha HA jo detr vore ganska roligt om man kunde det.
Ratchet Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Skrivet 24 Maj 2004 Då kan man ju säga att man får ett ryck om fienderna kommer och dödar en höna eller nåt! Då får man säga: - "Va f*n gör du ungtupp. Vad har den hederlig farmare som jag gjort för att förtjäna detta?" och sen är det bara att slå ihjäl offret, alltså fienden!!!
kkthxbye Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Skrivet 25 Maj 2004 måste man använda den jätte mycket tills den utvecklas??.. finns det guldvapen i tvåann?
Rekommendera inlägg