Windnoob Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Tjena, kort och enkelt, jag har en vga kabel och jag sätter in den i baksidan av burken och in i tven, sedan byter kanal till VGA och kommer inte upp något! Kan däremot lägga till att jag har ATI radeon program som jag tror fackar hela skiten. Jag fattar precis ingenting :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Operativsystem. Skärmupplösning. Inställningar vid alternativ för flera skärmar. Typ av TV. TVns upplösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 30 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Jag vill liksom inte dela skärmen med min nuvarande skärm med min tv... Kan du beskriva lite vad du menar? :) Jag har xp - 1280x768 som vanligt - tven bör vara 1024x??? eller något.. men jag är säker det är något med ati-programmet som stör :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 om inte den hjälper så kan du ju kolla runt lite på youtube eller google :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 In i Catalyst Control Center och duplicera bilderna, då kommer TVn och datorskärmen visa samma bild. Kolla så det liknar denna bild. http://data.fuskbugg.se/skalman01/CCCd.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Kan du beskriva lite vad du menar? :)Jag radade upp några faktorer som du skulle kunna svara på hur de är i ditt fall så att jag kan hjälpa dig utifrån svaren du ger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 30 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 (redigerat) Hittar inte själva sidan för den, Kalphite. Kanske för du har W7? eller säg vilka tabs du gick in på Kanske detta hjälper nu. cccc.bmp Redigerat 30 Juni 2010 av Windnoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 4 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2010 Någon? sorry dubbelpost Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 9 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 Någon? sorry trippelpost Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 9 December 2010 Rapport Dela Skrivet 9 December 2010 (redigerat) Hittar inte själva sidan för den, Kalphite. Kanske för du har W7? eller säg vilka tabs du gick in på Kanske detta hjälper nu. cccc.bmp To enable this display, click your right mouse button and select the desired desktop mode from the popup menu. For further menu options (or if two displays already are enabled), left-click the icon and drag it to one of the top boxes. Jag översatt det till svenska... För att aktivera denna skärm, klicka på höger musknapp och välja den önskade skrivbordsmiljön läge från popupmenyn. För ytterligare menyalternativ (eller om två skärmar redan är aktiverade), vänster-klicka på ikonen och dra den till en av de bästa boxar. Nu borde du förstå hur man aktiverar :)! Redigerat 9 December 2010 av Xfr33zer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.