Killingspree Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 ÄNTLIGEN NU FUNKAR DET!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 (redigerat) Jag kom också in :) Ovanligt många sekunder på Connected men det funkade i alla fall. edit: inlägg 9000. Redigerat 30 Juni 2010 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 ÄNTLIGEN NU FUNKAR DET!!!!! Jag kom också in :) Ovanligt många sekunder på Connected men det funkade i alla fall. Hell Yeah! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 (redigerat) Knackigt för mig. Lyckas inte komma in på min main server.. några andra har funkat. Redigerat 30 Juni 2010 av Satisfaction Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 (redigerat) Några servrar fungerade för mig, men inte längre. Edit: Argent dawn funkar för mig nu, men inte Kazzak. Redigerat 30 Juni 2010 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Jippi, är inne!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Knackigt för mig. Lyckas inte komma in på min main server.. några andra har funkat. Likadant för mig just nu :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 denna lilla patch har skapat ännu mera problem på min server... folk kan inte komma in i instances och raids, båtarna går inte längre mellan städerna med mera,ingen kan göra weekly raid med mera :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 (redigerat) Jag kom in, var inne 3 minuter sen... World server down. Verkar som WoW har Twitter nu också. "Tell your friends what you are doing" Redigerat 30 Juni 2010 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Jag kommer inte ens in på mitt acc :o Det står ''Unable to Connect, Please Try Again later''-Och det är inge fel på mitt internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg