g1zm0 Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Yay till 18.00 nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Då får vi hoppas på en gratisdag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Jippi, extended till 18.00. Aja, får väl vänta. Jag kan logga in med inte välja realms :( Längtar tills ruby sanctum fan! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 (redigerat) Faen va sur man blir :(. Blizzard får anställa fler personer :(! Finally, nu kan man köra [EDIT] Nvm, lagg för mig eller kan någon annan komma in på någon server eller står det som på min dator "The server disconnected"? Redigerat 30 Juni 2010 av Killingspree Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Nu är t.o.m sidan med realmstatus nere <_< http://www.wow-europe.com/realmstatus/inde...ml?locale=en_gb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 (redigerat) Faen va sur man blir :(. Blizzard får anställa fler personer :(! Finally, nu kan man köra [EDIT] Nvm, lagg för mig eller kan någon annan komma in på någon server eller står det som på min dator "The server disconnected"? samma här. kommer in till listan med realms, dom verkar vara uppe men jag kommer inte in på nån :(. jag skulle gissa på att man kan spela runt 19.00. Redigerat 30 Juni 2010 av evokia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Jag är fast på Connected i över 1 minut nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Man står i connected några minuter sen dc:ar man, JÄVLA BLIZZARD! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Om jag trycker Cancel på Connected kommer realmlistan upp fast när man väljer en server fastnar man på Connected igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Amerikanerna fick patchen förra veckan, men själva Ruby Sanctum kom de in i idag. Hjälper ju mycket när Blizzard inte kunnat lära sig av eventuella problem från förra veckan och sänker alla Europa servar. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Att det tar 15 timmar att lägga på en patch har jag aldrig förstått heller, det är liksom bara en uppdatering på server. Borde ta minuter att installera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Att det tar 15 timmar att lägga på en patch har jag aldrig förstått heller, det är liksom bara en uppdatering på server. Borde ta minuter att installera. Jo, men har man många servrar krånglar det. Men segt att de redan har installerat denna på de amerikanska och där och med borde veta vad för problem som kan uppstå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg