VAZE Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 (redigerat) Jag såg den officiella Harry Potter och dödsrelikerna trailern idag, den var väldigt lockande och kan inte vänta tills den kommer ut, måste boka biljetter snart! Men det är en sak jag undrar med trailern. Om man kollar på 1:34 in så ser man Voldemort hålla i Harry och frågar varför han lever osv. Men jag kommer inte ihåg detta från boken. Kan någon hjälpa mig att få tillbaka minnet lite och berätta när i boken det hände. OBS! Om det ni skriver är spoil glöm inte att markera texten. Redigerat 30 Juni 2010 av BigAfro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Direkt visning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Åh, vad jag ar längtat efter den här filmen. Bra att dom delar upp 7:an i två delar så att man har ännu en Harry Potter film att längta efter att man sett part 1. Jag såg den officiella Harry Potter och dödsrelikerna trailern idag, den var väldigt lockande och kan inte vänta tills den kommer ut, måste boka biljetter snart! Men det är en sak jag undrar med trailern. Om man kollar på 1:34 in så ser man Voldemort hålla i Harry och frågar varför han lever osv. Men jag kommer inte ihåg detta från boken. Kan någon hjälpa mig att få tillbaka minnet lite och berätta när i boken det hände. OBS! Om det ni skriver är spoil glöm inte att markera texten. Det var inte så längesen jag läste ut 7:an och jag kan inte heller komma ihåg att Voldemort har frågat varför Harry lever. Det är väl bara något som dom själva hittat på till filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Han säger inte 'Why did you live?', han säger 'The boy who lived'. Scenen är med i slutet av sista boken när Harry dör och kommer sedan tillbaka till liv efter att ha talat med Dumbledore. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 (redigerat) Han säger inte 'Why did you live?', han säger 'The boy who lived'. Scenen är med i slutet av sista boken när Harry dör och kommer sedan tillbaka till liv efter att ha talat med Dumbledore. Han menade inte den scenen och förresten så säger han väl det innan Harry träffar DUmbledore? Redigerat 30 Juni 2010 av Entropia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Jag ser fram emot detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 3D? .. orka. ska se utan 3d japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Lär bli som vanlligt, har läst harry potter sen 2:an och filmen blir alltid samma besvikelse, dock så måste man ju se den sista 8] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Alltså jag känner mig lite tvungen att se den efter att ha läst och sett samtliga Harry Potter delarna genom åren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Har aldrig läst Harry Potter böckerna. Gillar filmerna mer =D Måste lätt se denna på bio! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Filmerna är faktiskt okej om man ser dem som standalones. Ingen idé att jämföra dem med böckerna. Men jag hatar trailers, 90% av en trailer består alltid av klipp från slutet, BAH. I det här fallet är det värre, det är ju nästan bara klipp från slutet av andra filmen. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 1 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Han säger inte 'Why did you live?', han säger 'The boy who lived'. Scenen är med i slutet av sista boken när Harry dör och kommer sedan tillbaka till liv efter att ha talat med Dumbledore. Nej jag tänker inte på den scenen. I trailen (gav tiden i första inlägget) så håller voldemort typ strytag på Harry och säger: -Why do you live? - Coz i have something worth living for, säger Harry då. Det ser ut som de är inne i Hogwarts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.