Raptomex Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Hur lyckades du placera tråden i Vänner & kärlek? :P Aja, flyttar till wow-forumet, som du önskar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 1 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 (redigerat) ^ Tänkte inte på var jag gjorde tråden:P men tack iaf Okej vad bra då har vi 3 pers. [EDIT] vi har 4 pers, min kompis Måns ville vara med och jag kan säkert greja en till. Ni som är med nu, har ni mick? ifall ni har mick har ni skype? ifall inte skaffa gärna! Redigerat 1 Juli 2010 av Killingspree Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 Hade gärna varit med, men jag och en kompis raffar, så vi hade lvlat ifrån er snabbt.. Men om ni gör grupp till cata kan jag vara med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 2 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Okej jag har en till vän som heter Oscar som ska vara med om ingen annan vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Samma här, är inte så intresserad av WoW just nu, cause of alla klasser har man ju varit och det börjar bli lite tråkigt. Så när Cata kommer så kommer ju 2 nya raser + det borde också komma en ny klass. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 (redigerat) Samma här, är inte så intresserad av WoW just nu, cause of alla klasser har man ju varit och det börjar bli lite tråkigt. Så när Cata kommer så kommer ju 2 nya raser + det borde också komma en ny klass.Nja nästa expansion kommer en ny klass i, blizz kör med "TBC = 2 nya raser, Wotlk = 1 ny klass, Cata = 2 nya raser, <nästa expansion> = 1 ny klass, osv osv." Redigerat 11 Juli 2010 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Jag skulle väldigt gärna vilja vara med om ni inte börjat ännu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 det verkade torrt, därför kom jag inte :) :( Meh... Horde hade ju inte Paladin innan TBC kom ut.. Det borde vara något sånt, det är ju tråkigt om det kommer 2 nya raser men inte klasser. Det som ändras e questerna, platserna och utseendet o.s.v Men eftersom Horde ska få Goblin och Alliance Werewolf ska jag nog testa ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Meh... Horde hade ju inte Paladin innan TBC kom ut.. Det borde vara något sånt, det är ju tråkigt om det kommer 2 nya raser men inte klasser. Det som ändras e questerna, platserna och utseendet o.s.v Men eftersom Horde ska få Goblin och Alliance Werewolf ska jag nog testa ändå Olika raser kan använda sig av vissa klasser de inte kunnat använda sig av förut om du inte märkt av det.Alliance får Worgens inte Werewolfs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Meh... Horde hade ju inte Paladin innan TBC kom ut.. Det borde vara något sånt, det är ju tråkigt om det kommer 2 nya raser men inte klasser. Det som ändras e questerna, platserna och utseendet o.s.v Men eftersom Horde ska få Goblin och Alliance Werewolf ska jag nog testa ändå Olika raser kan använda sig av vissa klasser de inte kunnat använda sig av förut om du inte märkt av det.Alliance får Worgens inte Werewolfs. Samma sak ungefär dock, inget att peta på :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 11 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Night Elves kommer ju kunna bli Mages. Vet dock inte om det räknas som en "ny" klass. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2010 Meh... Horde hade ju inte Paladin innan TBC kom ut.. Det borde vara något sånt, det är ju tråkigt om det kommer 2 nya raser men inte klasser. Det som ändras e questerna, platserna och utseendet o.s.v Men eftersom Horde ska få Goblin och Alliance Werewolf ska jag nog testa ändå Nej, för dom gjorde så dom kunde vara andra klasser en dom andra horde/ally raserna. Och nu har dom gjort så att alla klasser kan bli mkt fler klasser, så det är samma sak. t.ex ska alla utom Tauren(tror jag det är) kunna vara mage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg