PortaL Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Skrivet 1 Juli 2010 Hej! Har inte varit på Dreamhack ännu men tror jag skulle vilja åka dit för att lira lite cs 1.6 Någon/några som redan har varit där som kan skriva lite om hur det är är det bra dåligt kvaliten. Skriv allt som har med DH att göra + jag är 14 så skriv saker som är lite 12+ också ......... (säger inge mer) Citera
MaryJane Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Skrivet 1 Juli 2010 Jag tyckte att det var roligt på Dreamhack när jag var där. Var där vintern 2008. Fast spelade nästan aldrig, fanns så mycket annat och göra. Tyckte det var roligare och kolla vad alla andra gjorde och träffa nytt folk. Men det är helt klart värt att åka dit. Citera
Intense Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Skrivet 1 Juli 2010 (redigerat) Jag var där Summer 2010. Själva vistelsen var rolig. Däremot, invigningen var inte lika bra jämfört med alla andra invigningar. Men som MaryJane sa, det är värt det. Redigerat 2 Juli 2010 av WiipoD Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Skrivet 1 Juli 2010 Jag var där Summer 2010. Själva vistelsen var rolig. Däremot, invigningen var inte lika bra jämfört med alla andra invigningar. Som MaryJane sa, det är värt det.Invigningen ska ha varit riktigt dålig har jag hört. Citera
Rammus Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Skrivet 1 Juli 2010 Har också hört att den varit sämre. Och nej, ingen DH för mig på sommaren. Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Skrivet 1 Juli 2010 Har också hört att den varit sämre. Och nej, ingen DH för mig på sommaren. WINTER ska man ju på.Annars blir det för varmt inne i DH salen :S Citera
Rammus Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 Har också hört att den varit sämre. Och nej, ingen DH för mig på sommaren. WINTER ska man ju på.Annars blir det för varmt inne i DH salen :S True, annars tycker jag att man inte ska spendera så mycket tid vad datorn på sommaren! :$ Citera
Gäst CrazyCake Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 Har också hört att den varit sämre. Och nej, ingen DH för mig på sommaren. WINTER ska man ju på. Annars blir det för varmt inne i DH salen :S True, annars tycker jag att man inte ska spendera så mycket tid vad datorn på sommaren! :$ Klart man ska! =DDet är den tiden på året man ska sitta inne och nöta! Citera
ExorZ Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 Har också hört att den varit sämre. Och nej, ingen DH för mig på sommaren. WINTER ska man ju på. Annars blir det för varmt inne i DH salen :S True, annars tycker jag att man inte ska spendera så mycket tid vad datorn på sommaren! :$ Klart man ska! =DDet är den tiden på året man ska sitta inne och nöta! Sant, med de här sommarvädret börjar de luta mot de. Citera
swagzter Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 Som sagt, blir nog j*vligt varmt inne i salerna med alla datorer igång, alla människor och solvädret utanför. Och usch, skönare att nöta på vintern :) Citera
Str4ndB3rg Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 Jag var på DH Summer drog med men en fläkt det funkade bra. BTW Dreamhack är en jävla bra upplevelse du borde åka :) Fast bilfärden är jobbig om du bor långt bort som jag :S Citera
swagzter Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 (redigerat) Jag var på DH Summer drog med men en fläkt det funkade bra. BTW Dreamhack är en jävla bra upplevelse du borde åka :) Fast bilfärden är jobbig om du bor långt bort som jag :S Ja jag funderar på att åka nån gång :lol: Vart hålls DH då? Bilfärd? Jag tar jetplanet. Redigerat 2 Juli 2010 av 95alexander95 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.