Gäst nomercy421 Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 Tjenare, nu undrar jag hur man lägger in templates i webspell. Behöver svar snabbt!. Tack på förhand ;) Citera
Njugen Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 (redigerat) Ladda upp templatefilerna till Webspells rootmapp på din server/webbhotell. Annars lönar det sig också att kika på deras support innan du frågar något utan att överhuvudtaget ha försökt; http://www.webspell.org/index.php?site=support Redigerat 2 Juli 2010 av Hitsugaya Citera
Rammus Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 Men lilla du, jag skrev ju på MSN hur du skulle göra! :) Citera
Gäst nomercy421 Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 Men lilla du, jag skrev ju på MSN hur du skulle göra! :) ja :( Men det funkade inte :unsure: Citera
Rammus Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 (redigerat) Men lilla du, jag skrev ju på MSN hur du skulle göra! :) ja :( Men det funkade inte :unsure: Sluta spela cs och skriv på MSN nu så ska vi försöka fixa det ;) Stavfel -.-" Redigerat 2 Juli 2010 av ZnK Citera
Gäst nomercy421 Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 Men lilla du, jag skrev ju på MSN hur du skulle göra! :) ja :( Men det funkade inte :unsure: Sluta spela cs och skriv på MSN nu så ska vi försöka fixa det ;) Stavfel -.-" okej. :visslar: Citera
Rammus Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Skrivet 2 Juli 2010 Men lilla du, jag skrev ju på MSN hur du skulle göra! :) ja :( Men det funkade inte :unsure: Sluta spela cs och skriv på MSN nu så ska vi försöka fixa det ;) Stavfel -.-" okej. :visslar: Men har du något templates du ska använda dig av? Citera
swagzter Skrivet 3 Juli 2010 Rapport Skrivet 3 Juli 2010 (redigerat) http://www.webspell.org/index.php?site=support Checka deras support! EDIT: Såg att Hitsugaya postat länken redan. EDIT2: Såg att Hitsugaya nu heter Amaterasu. :lol: Redigerat 3 Juli 2010 av 95alexander95 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.