Hayna Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Vart bannad från css utan anledning! Det står på en vac server att jag har fuskat fast har inte det! Hände för ngn minut sen. Kan köra på servrar som inte är vacade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Alla som har blivit vac-bannade säger att dem inte har fuskat. Du har fuskat. Du är bannad. Det är straffet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 2 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Alla som har blivit vac-bannade säger att dem inte har fuskat. Du har fuskat. Du är bannad. Det är straffet. ASSÅ JAG OCH MIN KOMPIS SPELADE IGÅR...SEN VI GICK OCH LA OSS... SEN IDAG JAG SKULLE GÅ IN PÅ MIN FAVORIT SERVER YOU ARE BANNED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Sluta fuska lilla påge. Du kanske glömde logga ut så gick din polare in och fuskade lite. [; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Mejla Steam så får du ditt riktiga svar, här får du inget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 2 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Sluta fuska lilla påge. Du kanske glömde logga ut så gick din polare in och fuskade lite. [; Har inget fusk på datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Din kompis kanske tankade ner ett ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 2 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Mejla Steam så får du ditt riktiga svar, här får du inget!Vad är emailen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 https://support.steampowered.com/ Leta dig vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 2 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Din kompis kanske tankade ner ett ?Har varit med honom hela tiden :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 2 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Är det nån som anmält dig utan anledning kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hayna Skrivet 2 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2010 Är det nån som anmält dig utan anledning kanske?Vet inte? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.