MaryJane Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 (redigerat) Gick på framtidsgymnasiet i göteborg, men bytte. Kom in på bräcke bygg i lindholmen :D Kul att några kom in på skolor i lindholmen ;) Redigerat 5 Juli 2010 av MaryJane Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 5 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2010 Gick på framtidsgymnasiet i göteborg, men bytte. Kom in på bräcke bygg i lindholmen :D Kul att några kom in på skolor i lindholmen ;) Hope to see ya there! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Jag gick Teologilinjen på Roma Itargenio i Italien. Guds kunskap över er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 15 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2010 Jag måste gå i grundskolan 2 år till sen ska jag välja. Som jag känner nu så antingen matlagning, ingenjörs konst eller musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 (redigerat) Protip: Välj något som är någorlunda framtidssäkert. Redigerat 17 Juli 2010 av Skillet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 (redigerat) Varför inte välja någon linje där man i framtiden kan tjäna på? Jag menar jag kommer knappast hem med en ferrari som data tekniker :) Jaja alla får göra sitt .. :P Redigerat 21 Juli 2010 av NeedforSpeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Varför inte välja någon linje där man i framtiden kan tjäna på? Jag menar jag kommer knappast hem med en ferrari som data tekniker :) Jaja alla får göra sitt .. :PVad hade du tänkt att gå på? Pengartjänarlinjen? Bli rockstjärna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 (redigerat) Varför inte välja någon linje där man i framtiden kan tjäna på? Jag menar jag kommer knappast hem med en ferrari som data tekniker :) Jaja alla får göra sitt .. :P^Bill Gates och Steve Jobs. Och jo, du kan tjäna relativt mycket i IT branschen om du gör rätt. Sedan tar man ju vad man får, och är det lite mindre än man väntat sig så får man nöja sig med det ändå. Jag har sökt och kommit in på IT-linjen på John Bauer i Jönköping. Redigerat 21 Juli 2010 av Critical Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Läs naturvetenskap, välj sen Biologi B, Kemi B, Fysik A och Matte D, sen läser du Biomedicinska Analytikerprogrammet på högskola/universitet. Garanterat jobb efter examen, medelåldern i yrket är över 55-60 år just nu och det behövs över 200 personer som tar examen varje år för att det inte ska bli brist på folk medan det bara är 60-70 st som kommer ut på arbetsmarknaden med examen. Det är skoj också, om du tycker om att labba är det rätt jobb för dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 Börjar 8:an i höst, så inte dags för mig att välja än. Däremot vet jag precis vad jag skulle välja om jag fick välja idag: Fryshuset, Stockholm Musik > Rock > Sång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 23 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2010 Börjar 8:an i höst, så inte dags för mig att välja än. Däremot vet jag precis vad jag skulle välja om jag fick välja idag: Fryshuset, Stockholm Musik > Rock > Sång Visste inte att det fanns musik genre inriktning :oHar även för mig att Fryshuset ska vara en ganska dålig skola. Men jag kanske bara minns fel.. : p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2010 Fryshuset är en skola med estetiska, ovanliga ämnen. Basket, skateboard, bild, dans, teater, musik etc. Min bror går där och han verkar inte ogilla den direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.