WASD Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 (redigerat) Man behöver inte kunna matte för att programmera.Det beror ju på vad man vill göra. Att skapa algoritmer inom programmering är väldigt mycket mattetänk. Variabler och sånt också. Redigerat 6 Juli 2010 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 (redigerat) men jag vill göra ett som är likt allods online om det går men tror att det är för avancerat Redigerat 6 Juli 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 men jag vill göra ett som är likt allods online om det går men tror att det är för avanceratMassor av progarmmerera som hållt på med programmering i år jag sammarbetat under en längre tid för att få ihop det. Men simplare 2D onlinespel kan man lära sig göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2010 Hittade en simpel tut på mindre än 5 sek. http://gameplayer.se/forum.php?thread_id=45061 Kolla på del 1 och 2 [FLASH CS3] vet nån vilka sidor han går in på i videon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Hittade en simpel tut på mindre än 5 sek. http://gameplayer.se/forum.php?thread_id=45061 Kolla på del 1 och 2 [FLASH CS3] vet nån vilka sidor han går in på i videon Han går inte in på några sidor i videon, skaffa bara flash cs3 och kolla tuts så kan du göra ett 2d spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreamhacker Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Hittade en simpel tut på mindre än 5 sek. http://gameplayer.se/forum.php?thread_id=45061 Kolla på del 1 och 2 [FLASH CS3] vet nån vilka sidor han går in på i videon Han går inte in på några sidor i videon, skaffa bara flash cs3 och kolla tuts så kan du göra ett 2d spel Japp :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 så det ända jag behöver göra är att skaffa flash så blir det lätt att göra ett online spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Du behöver Adobe Flash Professional CS5 som kostar 8.490,00 kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 va kostar det pengar att göra ett online spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Du kan ladda ner en demoversion i 30 dagar men om du vill fortsätta måste du betala. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 åå typiskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Du kan ladda ner en demoversion i 30 dagar men om du vill fortsätta måste du betala. Eller ja, finns ett annat sätt. Detta borde jag inte få en tillsägelse/varning för va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg