PortaL Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Skrivet 6 Juli 2010 Hej detta är en Guide så slipper ni alla starta trådar till hur man får upp Consolen i Source. Ni höger Klickar på ikonen Counter-Strike source på ert skrivbort (om ni har det) annars går ni in på Start dator :C Steam CSS tror jag det är. Sen klickar ni på egenskaper sen ändrar ni URL till steam://rungameid/240 -console så ska det stå då ska consolen komma upp.... Kommer upp för mej kommer den inte upp för er vet jag tyvvär inte hur ni ska få upp den sök på youtube eller google om detta inte funkar.
Gäst Dreamhacker Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Skrivet 6 Juli 2010 Hej detta är en Guide så slipper ni alla starta trådar till hur man får upp Consolen i Source. Ni höger Klickar på ikonen Counter-Strike source på ert skrivbort (om ni har det) annars går ni in på Start dator :C Steam CSS tror jag det är. Sen klickar ni på egenskaper sen ändrar ni URL till steam://rungameid/240 -console så ska det stå då ska consolen komma upp.... Kommer upp för mej kommer den inte upp för er vet jag tyvvär inte hur ni ska få upp den sök på youtube eller google om detta inte funkar. Onödig guide faktiskt. Men tack endå... Kan vara bra för alla "newbies"
TJaalol Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Skrivet 6 Juli 2010 (redigerat) Hej detta är en Guide så slipper ni alla starta trådar till hur man får upp Consolen i Source. Ni höger Klickar på ikonen Counter-Strike source på ert skrivbort (om ni har det) annars går ni in på Start dator :C Steam CSS tror jag det är. Sen klickar ni på egenskaper sen ändrar ni URL till steam://rungameid/240 -console så ska det stå då ska consolen komma upp.... Kommer upp för mej kommer den inte upp för er vet jag tyvvär inte hur ni ska få upp den sök på youtube eller google om detta inte funkar. Behöver inte stå där utan bara: -console Redigerat 6 Juli 2010 av TJaalol
Gäst Dreamhacker Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Skrivet 6 Juli 2010 Hej detta är en Guide så slipper ni alla starta trådar till hur man får upp Consolen i Source. Ni höger Klickar på ikonen Counter-Strike source på ert skrivbort (om ni har det) annars går ni in på Start dator :C Steam CSS tror jag det är. Sen klickar ni på egenskaper sen ändrar ni URL till steam://rungameid/240 -console så ska det stå då ska consolen komma upp.... Kommer upp för mej kommer den inte upp för er vet jag tyvvär inte hur ni ska få upp den sök på youtube eller google om detta inte funkar. Behöver inte stå där utan bara: -console Aa exakt :rolleyes:
GamesDean Skrivet 6 Juli 2010 Rapport Skrivet 6 Juli 2010 Den här tråden skulle passa bra i klistret,så vi slipper tjugo trådar om det här.
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Skrivet 21 Juli 2010 ..Eller så skriver man bara "-console" i startup options
Rekommendera inlägg