Hackie Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Jag tror denna expansionen kan bli riktigt bra. Har hittills sett iallafall två videos från de nya instancerna och de verkar allt lite små knepiga eller rent ut sagt svåra. Och det sägs ju att de ska göra allt svårare i Cata, mera som tbc.. Frågan är ju... Går det verkligen att försvåra wow eftersom folk just nu är så vana vid att det är lätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 7 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2010 Jag tror denna expansionen kan bli riktigt bra. Har hittills sett iallafall två videos från de nya instancerna och de verkar allt lite små knepiga eller rent ut sagt svåra. Och det sägs ju att de ska göra allt svårare i Cata, mera som tbc.. Frågan är ju... Går det verkligen att försvåra wow eftersom folk just nu är så vana vid att det är lätt? Finns en tråd om det här, andvänd http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Search&f= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Nya bättre bossar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Stora stora världar så att det blir jättestort. :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Flying mounts i Azeroth. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 19 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2010 Att det fortsätter trenden att göra spelet generellt bättre, samt låter fler faktiskt uppleva spelet. Tack o lov att designfilosofin innan BC är borta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Förväntar mig svårare instancer, raids och nya snygga miljöer i klass med nagrand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg