Hoppa till innehåll

Hjälp Snälla


Kira1
 Dela

Rekommendera inlägg

jag kan inte logga in på allods online det stock att jag måsta ladda ner en uppdadering men efter jag gjort det går det inte logga in det går på hemsidan men inte i spelet och jag var level 11 med ett skit bra vapen nån måste hjälpa mig snälla det gäller liv och död

Redigerat av fable1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok ok när jag skulle spela allods online igår stock det att jag måsta ladda ner en uppdatering av spelet efter jag var klar och tänkte spela så efter jag skrivit namnet och lösenordet så kom det upp en ruta där det står connection failed your connection has been lost det står så varje gång jag försöker logga in

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm beskriv lite mer...... tror inte någon kan hjälpa dej om du bara skriver så.

så nu har jag förklarat bättre men det är inte fler som skriver ändå skrev att det var livs viktigt och jag var seriös då det är mitt bästa spel också håller det på och krånglar så här jag har tagit mig ända till level 11 och jag orkar inte börja om och även om jag skulle det så skulle det inte gå eftersom man bara kan registrera ett konto och det gills fortfarande att mitt konto är kvar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm beskriv lite mer...... tror inte någon kan hjälpa dej om du bara skriver så.

så nu har jag förklarat bättre men det är inte fler som skriver ändå skrev att det var livs viktigt och jag var seriös då det är mitt bästa spel också håller det på och krånglar så här jag har tagit mig ända till level 11 och jag orkar inte börja om och även om jag skulle det så skulle det inte gå eftersom man bara kan registrera ett konto och det gills fortfarande att mitt konto är kvar

 

 

hmm tyvvär så har jag ingen erfarenhet av spelet men tästa installera om det.... brukar funka! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok men bryggar det bli så att man får börja om då eller nånting för jag tänkte eftersom jag kan logga in på hemsidan så kan det inte vara nåt fel på acountet och dessutom finns det nästan inga köp spel man inte måste betala en gång i månaden på

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...