Proccito Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 LasseKongo - testa COD2 så kommer du inse att du har fel. dom skillsen manbehöver i BC2 är teamwork/kommunication utan det är man istortsett chanslös Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Om man möter ett lag som också har teamwork ja, annars så är det bara att köra tyvärr. Men oftast så har ju det andra laget också lite teamwork. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Klart att jag har kört CoD2, men CoD4 kräver skills, jag lovar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 13 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Klart att jag har kört CoD2, men CoD4 kräver skills, jag lovar. den skillen man behöver i CoD4 är hur man ska kunna döda så många som möjligt utan att själv bli dödadbara kuta in i skiten utan att själv bli dödad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 13 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2010 Jag har själv haft COD2, har COD4, waw och MW2. Det är mycket mer skill i COD2 än alla dessa. Dock så är det rätt mycket samarbete i WAW i nazi-zombiesläget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 verkliga spelDär slutade jag, spel ska inte vara verkliga. COD mw2 är inte realistiskt.. :/.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Nej, och det är bra. Spel har aldrig, och kommer aldrig vara realistiska. Pong är väl inte väldigt realistiskt? =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Jag pratar inte om uberverkliga. Men jämför COD med Battlefield = Battlefield är verkligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JespOL Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Jag skulle gärna betala det bara jag slapp alla fuskare. Alltså 100% utan fusk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GUNSxNxROSES Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Jag tycker att ni ska ge fan i o köpa map packsen om ni stånar och gnäller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Jag tycker att ni ska ge fan i o köpa map packsen om ni stånar och gnäller!hur vet du att dom har köpt map packsen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 CoD är och kommer alltid att vara ett spel för den stora och dumma massan, och det är såna spel man tjänar pengar på, tråkigt nog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg