360Xbox Skrivet 10 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Definitivt Dead Rising 2.Okej, tyckte Collector Edition såg ganska trevlig ut till Dead Rising 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2010 Fan, kunde man inte få en riktig Servbot-hjälm i stället för nån liten jävla grej? D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 11 Juli 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2010 Fan, kunde man inte få en riktig Servbot-hjälm i stället för nån liten jävla grej? D:Läste att man också fick med en extraskiva som man ser på bilden, vet dock inte vad som är på skivan.Sen får man också med några DLC grejer. Ni behöver inte skriva mer, jag ska önska mig Dead Rising 2 Outbreak Edition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Har du Halo 3, Halo 3 odst elr Halo Wars? annars önska dig det till exempel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 Fan, kunde man inte få en riktig Servbot-hjälm i stället för nån liten jävla grej? D: Läste att man också fick med en extraskiva som man ser på bilden, vet dock inte vad som är på skivan.Sen får man också med några DLC grejer. Ni behöver inte skriva mer, jag ska önska mig Dead Rising 2 Outbreak Edition. Den visar hur de skapade Dead Rising 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
selfishwater Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 tycker värkligen att du skal önska dig call of duty world at war! själv fyller jag 14, den 12:e och jag önskar mig det. föresten kommer black ops ut den 11 september Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 *suck* Black ops kommer ut den nionde november, punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2010 (redigerat) Fast de borde ju släppa det den elfte september. Att släppa ett krigsspel den dagen vore så jävla najs. Redigerat 17 Juli 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Fast de borde ju släppa det den elfte september. Att släppa ett krigsspel den dagen vore så jävla najs. Fast då skulle nog amerikanerna börja skrika och stämma spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Men klockrent hade det vart ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GUNSxNxROSES Skrivet 18 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2010 Tycker du ska köpa SAW eller SAW 2 som kommer snart :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 (redigerat) Vill du ha ett hållbart spel så oblivion Redigerat 22 Juli 2010 av Jesus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.